Blauwe lucht schilderij

Klachtenregeling


Wanneer u klachten heeft kunt u die het beste eerst met Ton Hoeksema zelf bespreken. Wanneer de klachten naar uw mening niet naar tevredenheid worden besproken kan u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. In het klachtenreglement leest u precies wat u kan verwachten van de klachtenfunctionaris en de bemiddeling bij klachten. Dit klachtenreglement kunt u opvragen bij Ton Hoeksema.

U kan de klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeldt u in de mail in ieder geval ook uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met u kan opnemen voor een gesprek.

Wordt uw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet of onvoldoende opgelost, dan kan u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. Hiervoor is Praktijk Hoeksema aangesloten bij de Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken in Den Haag. De geschillencommissie is schriftelijk of digitaal te benaderen, via onderstaand adres:

  • Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Tel. 070 - 310 53 10 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur), www.degeschillencommissie.nl.